UVOĐENJE KONTROLINGA
Proces uvođenja kontrolinga zahtjeva utvrđivanje specifičnosti svakog pojedinog poduzeća.
Dobra implementacija kontrolinga znači i kvalitetno praćenje rezultata poslovanja po segmentima, niže troškove poslovanja, eliminaciju uskih grla, racionalnije korištenje potencijala poduzeća, te donošenje kvalitetnih poslovnih odluka.
Uvođenje kontrolinga uključuje:
• Analizu postojećeg stanja i utvrđivanje kritičnih točaka;
• Uvid u postojeći informacijski i računovodstveni sustav;
• Edukacije kadrova
• Analizu postojećih poslovnih procesa, upravljanje promjenama, te usklađivanje sa zahtjevima kontrolinga;
• Uspostavljenje sustava kontrolinga s izvještavanjem
KONZALTING PRI UVOĐENJU INFORMACIJSKIH SUSTAVA
- analiza postojećeg stanja
- definiranje specifičnih potreba
- prijedlog rješenja za specifične poslovne potrebe
- organizacija i postavljanje procesa za učinkovito upravljanje
FORENZIKA FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA
SUDSKA VJEŠTAČENJA
ORGANIZACIJA POSLOVANJA
RAČUNOVODSTVENE USLUGE
Ustroj i vođenje poslovnih knjiga poduzetnika
- dnevnik glavne knjige
- glavna knjiga
- glavna blagajna (kunska i devizna)
- knjige ulaznih i izlaznih računa
Ustroj i vođenje evidencija:
- nematerijalne i materijalne dugotrajne imovine i sitnog inventara
- materijalno i robno knjigovodstvo (roba u veleprodaji i maloprodaji, materijal, proizvodnja u tijeku, rezervni dijelovi, autogume, itd.)
- salda konti dobavljača i kupaca
- analitike plaća radnika i porezne kartice radnika
- analitika honoraraca i porezne kartice za drugi dohodak
- nadzorne knjige uvoza i izvoza
- i sve druge propisane porezne evidencije
- ustrojavanje praćenja proizvodnje (prema normativima i radnim nalozima)
Ustroje i vođenje svih poslovnih knjiga i evidencija neprofitnih organizacija
- Obračuni plaća i naknada radnika, uz sastavljanje svih propisanih izvještaja
- Obračun naknada prijevoza na posao, loko vožnje, putnih naloga , terenskih dodataka, naknada za godišnji odmor i drugih nadoknada troškova radnicima
- Obračun ugovora o djelu, autorskih honorara i ostalih drugih dohodaka
- Obračun proizvodnje kod proizvodnih poduzeća
- Obračun PDV-a
- Obračun amortizacije
- Sastavljanje statističkih izvještaja
- Sastavljanje temeljnih financijskih izvještaja
- Sastavljanje dodatnih izvještaja na zahtjev klijenta
Porezno savjetovanje i izrade poreznih prijava
- Savjetovanje u svezi poreznih propisa kako bi se iskoristile sve porezne povlastice i formirala porezna obveza u skladu sa postojećim poreznim propisima
- Pravodobno informiranje klijenta o promjenama koje se odnose na specifičnosti njegova poslovanja
- Priprema i izrada propisanih poreznih evidencija, obračuna, temeljnih financijskih izvješća i godišnjih poreznih prijava
IZRADA POSLOVNIH PLANOVA I INVESTICIJSKIH STUDIJA
Spoznaja ukupnosti potencijala poduzeća
- Analiza financijske situacije
- Dijagnoza stanja i performansi operativnog poslovanja
- Analiza kreditne sposobnosti
- Spoznaja modela optimalnog strukturiranja kapitala i imovine po kriteriju rentabilnosti i sigurnosti
- Financijsko planiranje i prognoziranje
Dijagnoza i izlučivanje relevantnih upravljačkih problema postojećeg stanja te omogućavanje:
- Izbor efektne strategije za očuvanje i jačanje sposobnosti razvoja
- Postavljanje operativnih zadataka sukladnih strategiji i njihovo efikasno izvršavanje
Stvaranje podloge za efektno strategijsko i efikasno upravljanje
- Utvrđivanje izvora i pravila pripreme empirijskog materijala kako analitičkih podloga
- Postavljanje sustava praćenja ostvarivanja strategijskih ciljeva i operativnog izvršavanja planskih zadataka
- Uvođenje sustava predlaganja izbora korektivnih mjera menadžmentu
- Predlaganje metodologije analize te pravila predstavljanja rezultata analize
Koncepcija planiranja investicijskih projekata
- Pitanje makroekonomskog razvoja
- Razvoj poduzetničkog poduhvata
- Proces investiranja
Priprema investicijskog projekta
- Analiza tržišta
- Tehnološko-tehnička analiza
- Analiza lokacije
- Ekonomsko-financijska analiza
Ocjena investicijskih projekata
- Statična ocjena
- Dinamička ocjena
- Ocjena u uvjetima rizika i neizvjesnosti
IZRADA PLANOVA RESTRUKTURIRANJA U PREDSTEČAJNIM NAGODBAMA
Restrukturiranje poduzeća je proces promjena strukture radi postizanja optimalne strukture poduzeća, a to je ona koja omogućuje maksimalnu učinkovitost, odnosno omogućuje maksimiziranje imovine vlasnika.
Početak procesa započinje utvrđivanjem identiteta, misije i ciljeva poduzeća koji ovise o vlasnicima poduzeća. Nakon definiranja identiteta, misije i ciljeva poduzeća potrebno je definirati elemente strategije koji označavaju:
- Strategiju poduzeća
- Operativne politike poduzeća
- Strukturu poduzeća
Temeljni cilj:
- maksimiziranje imovine vlasnika
- maksimiziranje vrijednosti poduzeća
Sadržaj restrukturiranja:
- Promjene u strategiji poslovanja i razvoja
- Promjene u nastupu na prodajnom tržištu
- Promjene proizvodnog programa
- Promjene organizacijske strukture
- Promjene u broju i kvalifikacijskoj strukturi zaposlenih
- Promjene u financijskoj strukturi poduzeća